FAQ

Рекламація

Хто повинен подавати рекламацію?

Рекламацію може подати як клієнт, так і менеджер, котрий його веде.

Термін придатності продукції закінчився, чи може бути опрацьована така рекламація?

Скарги по продукції, у якої закінчився термін придатності, не розглядаються.

До кого мені звернутись, щоб уточнити питання по рекламаціях

Ви можете звернутись у канал в Teams за посиланням або за телефоном +380501685874

Як саме ви проводите компенсації по рекламаціям?

Існує декілька способів проведення компенсацій за рекламаціями:
  • безоплатні зразки (метод можливо використовувати, якщо кількість продукції, яка компенсується, невелика)
  • взаємозалік або платіж (метод компенсації використовується коли сума компенсації велика. Метод потребує заповнення та підписання додаткових документів з боку клієнта у Вчасно або Партнерс)
  • оплата за рахунком (метод використовується для торгових мереж, які надають рахунки на сплату компенсації по рекламації по закриттю місяця)
  • повернення (метод використовується коли клієнт повернув невідповідну продукцію водію МХП. Від клієнта необхідно оформити АПП)

В залежності від рекламації, результатів розслідування та побажання клієнта ми можемо обрати найзручніший метод компенсації для клієнта.

Коли буде компенсація по рекламації?

Після того як за рекламацією надана офіційна відповідь, група з управління рекламаціями надсилає клієнту інформацію про те як саме може бути проведена компенсація. Після підписання усіх необхідних документів з боку клієнта, компенсація проводиться впродовж 7 робочих днів.

Як дізнатись, що саме з моєю рекламацією?

Дізнатись дані про статус опрацювання рекламації ви можете звернувшись до каналу в Teams за посиланням 

В які терміни проводиться розслідування по рекламації?

Після того як клієнт надає всю необхідну інформацію для коректної реєстрації рекламації, скарга передається на розслідування. Розслідування триває 7 робочих днів.

Скільки чекати, щоб отримати рішення по продукту?

Рішення щодо продукту буде надано вам впродовж 8 робочих годин з дати отримання скарги.

Яку саме інформацію необхідно надіслати, щоб рекламацію одразу зареєстрували?

Для реєстрації рекламації необхідно надати:

1. Короткий опис проблеми

2. Вказати назву клієнта

3. Інформацію про кількість пошкодженого/невідповідного продукту

​4. Номер видаткової накладної

5. Фото етикетки або уточнити:

  • Артикул 1С
  • Дату виробництва
  • Виробника

6. Фото/відео невідповідностей

Зверніть увагу, що повнота наданої інформації допоможе швидко провести розслідування і надати відповідь клієнту.

Як подати рекламацію?

Рекламацію може надіслати як сам клієнт, так і менеджер на відповідну поштову скриньку:

Україна:

  • claims_b2b@crm.mhp.com.ua – приймаються звернення від b2b клієнтів
  • claims.mki@mhp.com.ua – рекламації по м’ясо-ковбасним виробам
  • claims_b2c@crm.mhp.com.ua – можна надіслати скарги від b2c клієнтів

Експорт:

В залежності від організації продажу

  • claims_export@crm.mhp.com.ua – приймаються звернення по експортній продукції МХП
  • claims@crm.mhptrade.nl – продажі від MHP Trade BV
  • claims@crm.mhpmet.com – продажі від MHP Food Trading LLC