FAQ

Усі сервіси

Оплата/взаємозалік за наданими послугами за маркетинговими договорами

Запит у системі ІТСМ 02. Облікові сервіси - 07. Первинні документи CBD - 07. Оплата послуг за маркетинговим договорами

Як дізнатися за який/яку акт/накладну надійшли кошти?

Для деталізації оплат скористуйтеся платформою MHP Partners, де є можливість переглядати спеціальні звіти по Взаєморозрахунках. В розділі "Звіти", обравши вид звіту "Оплати", з'явиться уточнююча інформація щодо отриманих коштів.

Як дізнатися, коли будуть оплачені кошти за товар/послуги?

Цю інформацію можна переглянути самостійно скориставшись платформою MHP Partners, де є можливість переглядати спеціальні звіти по Взаєморозрахунках. В розділі "Звіти" для уточнення інформації по оплаті прохання зі списку обрати "Платіжний календар", а в разі відсутності інформації по оплаті окремого Первинного документу прохання надіслати підписаний Первинний документ та сформований акт звірки на електронну адресу scf_az@mhp.com.ua, або звернутись на гарячу лінію mhp_service@mhp.com.ua (номер телефону - +38 050 413 43 35)

Що робити якщо на підприємство зателефонувала податкова?

У випадку отримання телефонного дзвінка, зконтактуйте з керівником відповідного відділу податків, або зверніться до Відділу супроводу та контролю перевірок. Працівники нададуть консультацію щодо подальших дій чи направлять у відповідний відділ, котрі займуться вирішенням отриманого запитання та подальшим спілкуванням з ДПС.

Що робити якщо завітала податкова перевірка?

Потрібно подати запит в ITSM на категорію 04. Юристи, 03. Держ. органи та суди, 05. Перевірки Державних органів. до запиту додати скан наказу та по можливості направлення. Юристи оцінять правомірність та нададуть позицію. Окремо, терміново, необхідно повідомити працівників Відділу супроводу та контролю перевірок про початок, щоб працівники відділу зреагували та приступили до супроводу.

Що робити, якщо отримали запит ДПС? Куди звертатись?

Потрібно подати запит в ITSM на категорію 04. Юристи, 03. Держ. органи та суди, 01. Запити державних органів. Юристи оцінять правомірність, у випадку не правомірного запиту підготують відповідь, у випадку правомірного підключаться спеціалісти і підготують відповідь.

Як виправити помилку в зареєстрованій податковій накладній?

Помилки в податковій накладній виправляються відповідно до Податкового кодексу України ( в залежності від категорії помилок виправлення може бути усунено шляхом реєстрації розрахунку коригування або реєстрації нової податкової накладної)

Коли завантажується та проводиться ПН?

  1. Завантаження в систему MHP ERP зареєстрованих в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування від постачальників здійснюється кожного робочого дня до 9:00 години за попередній день.
  1. Завантаження в систему MHP ERP зареєстрованих в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування від постачальників здійснюється кожного робочого дня до 9.00 години за попередній день.
  2. Правильно зареєстровані податкові накладні/розрахунки коригувань проводяться в системі MHP ERP не пізніше 2-х робочих днів, наступних після дати завантаження в систему при умові відображенні в системі MHP ERP господарських операцій: проведення актів виконаних робіт, оприбуткування ТМЦ, наявна попередня оплата.
  3. При виявленні помилок в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, відсутності господарських операцій в системі MHP ERP в кожній непроведеній податковій накладній/розрахунку коригування прописується причина не проведення.
  4. Непроведені податкові накладні/розрахунки коригування з причиною не проведення можна переглянути в нашому сервісі чат-бот «MHP Finance Bot» в Telegram (для контрагентів), а також в системі MHP ERP через універсальний звіт Авторозсилка затримка проведення РВНД ( на МОУ) (код ЦБ20002222).

Які реквізити покупця потрібно вказувати під час оформлення податкових накладних (в тому числі, якщо у видатковій накладній зазначені філії підприємств) ?

Є пам’ятка для постачальників де зазначено актуальні реквізити підприємств, які необхідно зазначати при реєстрації податкових накладних.

Загальномережеві штрихові коди (EAN13, EAN128)

Дії ініціатора: подати заявку в ITSM за наступними фільтрами:
  • Категорія – 02. Облікові сервіси
  • Послуга – 03. Довідники, регістри, номенклатура
  • Підкатегорія – 04. Штрихкодування

До заявки додати заповнений шаблон встановленого зразка.

Якщо номенклатура була внесена через систему К2 то і заявку на реєстрацію штрих-коду для неї теж потрібно подавати через К2.

Погодження:

Виконавець погоджує заявку згідно напряму:

  • Поліщук Дарина – продукція з птиці
  • Гречка Марина – яловичина та овочі
  • Філатова Галина – кулінарія
  • Гайдай Вікторія – погоджує тару для всіх напрямів

Відповідальний за напрямами:

  • Новосад Лілія – продукція та напівфабрикати харчової промисловості (птиця, МКВ, овочі, та ін.)

Оформлення членства в Асоціації ДжіЕс1 Україна для нового підприємства холдингу

Дії ініціатора: для того, щоб мати можливість отримувати штрихові коди для нової організації потрібно зробити наступні дії:

1. Подати заявку на членство в Асоціації ДжіЕс1 Україна через сайт, натиснувши кнопку «Оформити членство в Асоціації ДжіЕс1 Україна». Виконати покрокову реєстрацію. Відповідальним співробітником має виступати співробітник підприємства-виробника, наприклад, бухгалтер, який має доступ до фінансової звітності та інших реєстраційних документів.

2. Після заповнення електронної заявки, відповідальний співробітник підприємства-виробника має завантажити договір. Підписання договору може відбуватися двома шляхами:
1. роздрукувати його в 2-х екземплярах, підписати та поставити печатку (якщо є) та відправити поштою на адресу Асоціації м. Київ, вул. Січових Стрільців, 26;
2. підписати електронним підписом та відправити онлайн через платформу Вчасно. За уточнюючими питаннями можна звертатися на гарячу лінію Асоціації (044) 202-11-55

3. Для того, щоб була можливість присвоєння ШК в 1С та відображення його в облікових системах, потрібно, щоб організація була внесена в 1С. Відповідальний співробітник – Береснева Олена.

4. Після того, як на руках підприємства-виробника буде підписаний обома сторонами договір, його потрібно направити на Відділ по супроводженню закупівель, керівник відділу Мальцева Ольга.

5. Також потрібно сплатити внески до Асоціації, з бюджету підприємства-виробника.

Реквізити для першочергової та подальшої оплат наступні:

Одержувач: Асоціація Товарної Нумерації України «ДжіЕс1 Україна»
Код ЄДРПОУ 00065324
IBAN UA393223130000026007010013560 в Філії АТ «Укрексімбанк» у м. Києві
Телефон бухгалтерії в Асоціації: (044) 202-11-55.

6. Після виконання всіх вищевказаних пунктів, потрібно надати логін та пароль до кабінету Асоціації у Відділ з управління майстер-даними співробітнику Новосад Лілії.

Відповідальний за напрямками:

  • Новосад Лілія – продукція та напівфабрикати харчової промисловості (птиця, МКВ)

Встановлення дискретності (кратності)

Дії ініціатора: подати запит в ITSM за наступними фільтрами:
  • Категорія – 02. Облікові сервіси
  • Послуга – 03. Довідники, регістри, номенклатура
  • Підкатегорія – 15. Номенклатура іншого напряму

В заявці вказати код ЦБ або артикул, назву номенклатури, поточне значення дискретності (якщо є) та нове значення. Також, якщо контроль кратності має діяти по окремих організаціях чи контрагентах, обов’язково вказати їх код ЦБ, або ЕДРПОУ та назву.
Погодження: в залежності від сторони, що подала заявку, погодити необхідно з іншою стороною

  • Халімончук Іван – логістика
  • Поліщук Артем – торгова команда франчайзі

Відповідальний за напрямами:

  • Шкляр Сергій – продукція та напівфабрикати харчової промисловості (птиця, МКВ, овочі, та ін.)

Як провести модернізацію орендованих ОЗ?

Подати запит в ITSM на категорію 06. Бухгалтерський / Податковий облік 06. Рух ТМЦ і ОЗ зазначивши інвестицію та основний засіб, який буде модернізуватися. Додати у вкладення АВР, ВН, Кошторис витрат (В даному кошторисі або АВР має міститься інформація про матеріали для ремонту, хто його виконує (стороння компанія, якщо власними силами – заробітна плата працівників).

Як отримати розрахунковий лист по нарахуванню заробітної плати?

При наявності облікового запису дану інформацію можна побачити у Workplace (Teams) в розділі ""Розрахунковий лист"". У разі відсутності облікового запису потрібно подати запит в ITSM: 02. Облікові сервіси 06. Бухгалтерський / Податковий облік 01. Розрахунки зі співробітниками

Надання статистичної звітності

Звітність збережена за посиланням. У разі відсутності доступу до папки потрібно подати запит в ITSM: 02. Облікові сервіси 06. Бухгалтерський / Податковий облік 05. Закриття та звітність

Яка процедура отримання клієнтом зразків продукції?

Який регламент подачі замовлень?

Не зайшла оплата від клієнта

Подати запит на Zvirka DKM, Zvirka MKI на перевірку та коректне рознесення коштів

Де зберігаються договори з клієнтами і додаткові угоди до них?

Всі договори і додаткові угоди зберігаються на SharePoint.

Хто відповідальний фахівець закріплені за певним напрямом?

Актуальний розподіл викладається в Teams в команді Export Sales Processes Announcement - Оперативне інформування з операційних процесів.

Яким документом регламентуються експортні відвантаження?

Процедурою "Експортні операції: від планування до відвантаження"

Хто повинен подавати рекламацію?

Рекламацію може подати як клієнт, так і менеджер, котрий його веде.

Термін придатності продукції закінчився, чи може бути опрацьована така рекламація?

Скарги по продукції, у якої закінчився термін придатності, не розглядаються.

До кого мені звернутись, щоб уточнити питання по рекламаціях

Ви можете звернутись у канал в Teams за посиланням або за телефоном +380501685874

На яку підкатегорію подати запит?

Підкатегорія в ІТСМ залежить від напряму закупівлі: 05-03-01. Внесення заявки ПН

Як ініціювати внесення нового контрагента-постачальника/договір з ним в систему MHP ERP?

Подати запит в ІТСМ:
  • централізовані закупівлі - підкатегорія 05-03-02 Внесення контрагентів, договорів
  • самостійні закупівлі (без залучення Департаменту закупівель) - підкатегорія 05-03-07. Децентралізовані закупівлі