FAQ

Підтримка продажів в Україні

Яка процедура отримання клієнтом зразків продукції?

Який регламент подачі замовлень?

Не зайшла оплата від клієнта

Подати запит на Zvirka DKM, Zvirka MKI на перевірку та коректне рознесення коштів

Не вірна ціна в накладній, як виправити?

Звернутись до спеціаліста підтримки продажів, подати службову записку напогодження коригування.

Як можна зробити, відкоригувати, скасувати замовлення?

Звернутись до спеціаліста підтримки продажів відповідного каналу або написати на пошту DL Sales Support

B2B портал : не приходить пароль\не відображається точка чи товар

Якщо контрагент підключений до порталу, але виникають проблеми з відображенням продукції, точки доставки чи не приходить емейл контактній особі, то необхідно подати запит у ITSM на категорію 01 - ІТ. В запиті вказати код ЦБ контрагента та описати проблему або зателефонувати в службу підтримки 044 20 700 33

Підключення до B2B порталу

Для підключення порталу необхідно подати запит в ITSM на категорію Договори з покупцями CBD. Вказати телефон і електронну адресу контактної особи.