FAQ
Усі сервіси
Взаєморозрахунки
Відділ супроводу та контролю перевірок
Група адміністрування ПДВ
Майстер-дані
Операційні фінанси
Підтримка продажів в Україні
Підтримка продажів на експорт
Рекламація
Супровід закупівель
Рекламація
Хто повинен подавати рекламацію?
Рекламацію може подати як клієнт, так і менеджер, котрий його веде.
Термін придатності продукції закінчився, чи може бути опрацьована така рекламація?
Скарги по продукції, у якої закінчився термін придатності, не розглядаються.
До кого мені звернутись, щоб уточнити питання по рекламаціях
Ви можете звернутись у канал в Teams за посиланням або за телефоном +380501685874
Як саме ви проводите компенсації по рекламаціям?
Існує декілька способів проведення компенсацій за рекламаціями:
- безоплатні зразки (метод можливо використовувати, якщо кількість продукції, яка компенсується, невелика)
- взаємозалік або платіж (метод компенсації використовується коли сума компенсації велика. Метод потребує заповнення та підписання додаткових документів з боку клієнта у Вчасно або Партнерс)
- оплата за рахунком (метод використовується для торгових мереж, які надають рахунки на сплату компенсації по рекламації по закриттю місяця)
- повернення (метод використовується коли клієнт повернув невідповідну продукцію водію МХП. Від клієнта необхідно оформити АПП)
В залежності від рекламації, результатів розслідування та побажання клієнта ми можемо обрати найзручніший метод компенсації для клієнта.
Коли буде компенсація по рекламації?
Після того як за рекламацією надана офіційна відповідь, група з управління рекламаціями надсилає клієнту інформацію про те як саме може бути проведена компенсація. Після підписання усіх необхідних документів з боку клієнта, компенсація проводиться впродовж 7 робочих днів.
Як дізнатись, що саме з моєю рекламацією?
Дізнатись дані про статус опрацювання рекламації ви можете звернувшись до каналу в Teams за посиланням
В які терміни проводиться розслідування по рекламації?
Після того як клієнт надає всю необхідну інформацію для коректної реєстрації рекламації, скарга передається на розслідування. Розслідування триває 7 робочих днів.
Скільки чекати, щоб отримати рішення по продукту?
Рішення щодо продукту буде надано вам впродовж 8 робочих годин з дати отримання скарги.
Яку саме інформацію необхідно надіслати, щоб рекламацію одразу зареєстрували?
Для реєстрації рекламації необхідно надати:
1. Короткий опис проблеми
2. Вказати назву клієнта
3. Інформацію про кількість пошкодженого/невідповідного продукту
4. Номер видаткової накладної
5. Фото етикетки або уточнити:
- Артикул 1С
- Дату виробництва
- Виробника
6. Фото/відео невідповідностей
Зверніть увагу, що повнота наданої інформації допоможе швидко провести розслідування і надати відповідь клієнту.
Як подати рекламацію?
Рекламацію може надіслати як сам клієнт, так і менеджер на відповідну поштову скриньку:
Україна:
- claims_b2b@crm.mhp.com.ua – приймаються звернення від b2b клієнтів
- claims.mki@mhp.com.ua – рекламації по м’ясо-ковбасним виробам
- claims_b2c@crm.mhp.com.ua – можна надіслати скарги від b2c клієнтів
Експорт:
В залежності від організації продажу
- claims_export@crm.mhp.com.ua – приймаються звернення по експортній продукції МХП
- claims@crm.mhptrade.nl – продажі від MHP Trade BV
- claims@crm.mhpmet.com – продажі від MHP Food Trading LLC