Основні завдання
- Виявлення та розв’язання «відкритих питань», які виникають під час крос-функціональної взаємодії підрозділів МХП-Сервіс з бізнесом
- Впровадження коригуючих заходів по мінімізації «сірих зон» в крос-функціональній взаємодії між клієнтами та сервісом
- Забезпечення підвищення рівня задоволеності клієнтів, які взаємодіють із МХП-Сервіс
Оргструктура
Гаряча лінія
На які запитання відповідає:
Партнерс
Які питання вирішує?
Телеграм бот – MHP Finance Bot stage
Як почати використовувати чат-бот.
Гаряча лінія
На які запитання відповідає:
- Бухгалтерський/податковий облік:
– Акт звірки
– Оплата залишку ПДВ
– Непроведені документи - Формування звіту — оплата у поточний день
- Первинні документи CBD — внутрішня категорія для вирішення питань менеджерів
Тел. моб.: +38 (050) 413 43 35
Тел. стац.: +38 (047) 259 04 80
Viber: +38 (050) 413 43 35
E-mail: mhp_service@mhp.com.ua
Партнерс
Які питання вирішує?
Звіт – Взаєморозрахунки. Призначений для відображення поточних залишків, переплат, недоплат у розрізі Організації/Контрагентів/Договорів/Предмету Договорів.
Звіт — Затримка проведення РВПД. Призначений для оперативного усунення помилок у виписці/реєстрації ПН. Функціонал: виводиться реєстр не акцептованих податкових накладних (ПН), причини неприйняття ПН, сума ПН, кількість днів затримки, перелік ТМЦ, суми.
Звіт — Аналіз оплати по контрагентах. Призначений для формування звітів з Реєстрів Замовлень (Заявок ПН), Поступлень, Оплат (БВ), Оплат у розрізі контрагентів, Оплат у розрізі договорів.
Телеграм бот – MHP Finance Bot stage
Як почати використовувати чат-бот:
- Зайдіть у Telegram та введіть у рядок пошуку “MHP Finance Bot stage”,
- оберіть відповідного бота,
- все готово до використання.
Якщо виникнуть запитання щодо користування сервісом, зверніться до Гарячої лінії.
Якщо ви раніше не користувались чат-ботом для роботи, вам необхідно надіслати на ел. адресу zco_cherkasy@mhp.com.ua найменування контрагента, код ЄДРПОУ, контактні дані та відповідальних за бух. облік чи господарські операції контрагента.
Що можна дізнатися завдяки боту?
- Контактну інформацію МХП-Сервіса та клієнта:
– Контакти МХП-Сервіс: керівники, керівники відділів/груп, контакти МОО
– Інформація про клієнта: коротка інформація про підприємство, гол. бухгалтер (МОО), директор, номери телефонів - Взаєморозрахунки:
– Акт звірки
– Поточний стан взаєморозрахунків
– Інформація платіжного календаря
– Розрахунки по с/г роботах
– Розрахунки з перевізниками - Податкові накладні:
– Стан погодження податкових накладних
– План та сплата орендних платежів по ОТГ
– Акт звірки по ОТГ