Відділ організації сервісів

Відділ організації сервісів створює єдину точку входу для підприємств з метою розв’язання відкритих питань та мінімізації ризиків. Спеціалісти налагоджують взаємодії між стейкхолдерами та МХП-Сервісом, що забезпечує досягнення цільового рівня задоволеності клієнтів сервісними функціями.

Основні завдання

  • Виявлення та розв’язання «відкритих питань», які виникають під час крос-функціональної взаємодії підрозділів МХП-Сервіс з бізнесом
  • Впровадження коригуючих заходів по мінімізації «сірих зон» в крос-функціональній взаємодії між клієнтами та сервісом
  • Забезпечення підвищення рівня задоволеності клієнтів, які взаємодіють із МХП-Сервіс
Каталог сервісів

Оргструктура

Контакти

FAQ