ЯК З НАМИ ЗВ`ЯЗАТИСЬ
Гаряча лінія
На які запитання відповідає:
Партнерс
Які питання вирішує?
Телеграм бот – MHP Finance Bot stage
Як почати використовувати чат-бот.
На які запитання відповідає:
Які питання вирішує?
Як почати використовувати чат-бот.
На які запитання відповідає:
Тел. моб.: +38 (050) 413 43 35
Тел. стац.: +38 (047) 259 04 80
Viber: +38 (050) 413 43 35
E-mail: mhp_service@mhp.com.ua
Які питання вирішує?
Звіт – Взаєморозрахунки. Призначений для відображення поточних залишків, переплат, недоплат у розрізі Організації/Контрагентів/Договорів/Предмету Договорів.
Звіт — Затримка проведення РВПД. Призначений для оперативного усунення помилок у виписці/реєстрації ПН. Функціонал: виводиться реєстр не акцептованих податкових накладних (ПН), причини неприйняття ПН, сума ПН, кількість днів затримки, перелік ТМЦ, суми.
Звіт — Аналіз оплати по контрагентах. Призначений для формування звітів з Реєстрів Замовлень (Заявок ПН), Поступлень, Оплат (БВ), Оплат у розрізі контрагентів, Оплат у розрізі договорів.
Як почати використовувати чат-бот:
Якщо виникнуть запитання щодо користування сервісом, зверніться до Гарячої лінії.
Якщо ви раніше не користувались чат-ботом для роботи, вам необхідно надіслати на ел. адресу zco_cherkasy@mhp.com.ua найменування контрагента, код ЄДРПОУ, контактні дані та відповідальних за бух. облік чи господарські операції контрагента.
Що можна дізнатися завдяки боту?